Dzień 4 - 17.10 (Czwartek)
Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.
Agenda
1. Jak wybrać odpowiednią formę prawną dla osiągnięcia kluczowych celów biznesowych, takich jak:
a. ochrona majątku właścicieli i spółki
b. adekwatne do prowadzonej działalności opodatkowanie dochodów,
c. elastyczne transfery środków finansowych między spółką a wspólnikami,
d. przyszłe zmiany własnościowe (sukcesja, sprzedaż biznesu, nowi inwestorzy)?
2. Kiedy zmiana formy prawnej może przynieść korzyści biznesowe?
3. Jak dokonać zmiany formy prawnej – praktyczne wskazówki i analiza dostępnych opcji, wraz z ich wadami i zaletami.
Kogo spotkasz?
- Wprowadzenie
Nowe połączenie uproszczone spółek bez emisji – na czym polega i kiedy można je stosować?
Praktyczne zastosowanie nowego trybu połączenia – czy warto z niego skorzystać?
Skutki podatkowe nowego trybu połączenia – ryzyka.
Podział przez wyodrębnienie – charakterystyka procesu.
Podział przez wyodrębnienie czy aport? Praktyczne wskazówki.
Skutki podatkowe podziału przez wyodrębnienie.
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
- Dla kogo nie jest to rozwiązanie dedykowane?
Od kiedy i jakie warunki należy spełnić, aby rozpocząć korzystanie z ryczałtu i się w nim utrzymać?
Co podlega opodatkowaniu w ramach Estońskiego CIT?
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).