Skip to content Skip to footer

Jak zbudować Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które zwiększa sprzedaż?

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Jak zbudować Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które zwiększa sprzedaż?

20 października @ 11:00 - 12:00

20 października (środa) – godz. 11.00-12.00

>>> zapisz się

 

Pandemia wymusiła przyspieszoną cyfryzację procesów. Coraz bardziej świadomi technologicznie klienci chcą załatwiać swoje sprawy online. Podczas prezentacji porozmawiamy o nowoczesnej elektronicznej obsłudze klienta. Opowiemy o tym, jak zaprojektować skuteczne i przyjazne portale klienta, które prócz zdalnej obsługi spraw i problemów, posłużą do sprzedaży usług i budowie lojalności. 

Agenda:

• Czy potrzebujesz eBOKa – korzyści dla biznesu

• Jak przygotować firmę do wdrożenia elektronicznej obsługi klienta?

• Jak wygląda proces i jak dobrać zespół?

• Skuteczny portal klienta, czyli jaki?

• Jak wykorzystać eBOK, aby zwiększyć sprzedaż?

Prelegentka:

Agnieszka Turalińska, UX designer, Edisonda (część grupy Grant Thornton)

 

Data i godzina:

20 października (środa) – godz. 11.00-12.00

>>> Zapisz się

 

Zachęcamy do zapoznania się z Polityką Prywatności Grant Thornton.

Szczegóły

Data:
20 października
Godzina:
11:00 - 12:00
Kategoria Wydarzenie:

Miejsce wydarzenia

Online

Organizator

Grant Thornton