Dzień 5 - 6.10 (Piątek)
Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.
Agenda
Sprawdź co nowego w obszarze compliance i na co powinna zwrócić uwagę Twoja firma
- Trójkąt nadużyć – czyli jak dochodzi do nadużyć w firmach?
- Analiza ryzyka nadużyć
- Metody zabezpieczenia się przed nadużyciami
- Słabości w procesach i kontroli wewnętrznej, które przyczyniły się do nadużyć – studium przypadku
Kogo spotkasz?
- Kogo dotyczą obowiązki z Ustawy AML?
- Jakich obowiązków dopełnić muszą instytucje obowiązane na gruncie Ustawy AML?
- Rejestr działalności na rzecz spółek lub trustów i konsekwencje wpisu na gruncie ustawy AML
- W jaki sposób przygotować ocenę ryzyka związanego z praniem pieniędzy i finansowaniem terroryzmu?
- Jak sporządzić wewnętrzną procedurę AML?
- Jakie są konsekwencje naruszenia przepisów AML?
Kogo spotkasz?
- Podstawowe zasady i dobre praktyki w procesie KYC
- Zasada podejścia opartego na ryzyku
- Ukierunkowane sankcje finansowe
- Jakie dane musimy zweryfikować w procesie KYC?
- Praktyczne narzędzia mogące wspierać proces weryfikacji klientów.
Kogo spotkasz?
- Podsumowanie kluczowych zmian w prawie konsumenckim, które weszły w życie 1 stycznia 2023 r.,
- Wytyczne UOKiK dotyczące interpretacji nowych przepisów, w szczególności w zakresie prezentacji cen,
- Najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców,
- Pierwsze zarzuty ze strony UOKiK – zapowiedź kar pieniężnych.
Kogo spotkasz?
- Definicja sygnalisty
- Nowe zadania pracodawców w związku z ochroną sygnalistów
- Zakres przetwarzanych danych sygnalisty i podstawa przetwarzania
- Zasada privacy by design przy planowaniu ochrony danych osobowych
- Kanały dokonywania zgłoszeń i podmioty obsługujące zgłoszenia sygnalistów w kontekście ochrony danych osobowych
Kogo spotkasz?
- Kiedy i w jakim terminie należy przeprowadzić alokację ceny nabycia
- Jak przygotować zespół finansowy do procesu PPA oraz audytu
- Główne trudności związane z procesem PPA
- Analiza ujawnień w sprawozdaniach finansowych na podstawie spółek WIG20
- Co dalej, czyli jak należy przygotować się do testu na utratę wartości
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).
-
Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?
Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.