Dzień 3 - 4.10 (Środa)
Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.
Agenda
Sprawdź o czym pamiętać zamykając sprawozdania finansowe, a także posłuchaj na co zwracać szczególną uwagę przy zamykaniu sprawozdań na ryczałcie estońskim
- optymalny harmonogram czynności w procesie zamknięcia roku,
- poszczególne etapy procedury zamknięcia roku z uwzględnieniem UoR, przepisów wykonawczych i dobrych praktyk,
- formy sprawozdawczości finansowej,
- możliwe uproszczenia,
- obowiązek badania i wybór firmy audytorskiej,
- inwentaryzacja aktywów i pasywów,
- sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego, a także jego podpisanie, badanie, zatwierdzenie, udostępnienie oraz wysyłka.
Kogo spotkasz?
- Jakie obowiązki nakładają na spółki przepisy?
- Jak podejście w praktyce prezentuje Ministerstwo Finansów?
- Z jakimi wątpliwościami mamy do czynienia najczęściej przy sprawozdaniach spółek ryczałtowych?
- O czym warto pamiętać przygotowując dokumenty prawne?
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).
-
Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?
Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.