zamknięcie roku w firmie 4 października (14.00-16.00)

Dzień 3 - 4.10 (Środa)

Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.

Agenda

Zamknięcie roku w firmie
14:00-16:00
4.10
Środa
Zamknięcie roku w firmie

Sprawdź o czym pamiętać zamykając sprawozdania finansowe, a także posłuchaj na co zwracać szczególną uwagę przy zamykaniu sprawozdań na ryczałcie estońskim

14:00-14:50
Finansowe zamknięcie roku krok po kroku
  • optymalny harmonogram czynności w procesie zamknięcia roku,
  • poszczególne etapy procedury zamknięcia roku z uwzględnieniem UoR, przepisów wykonawczych i dobrych praktyk,
  • formy sprawozdawczości finansowej,
  • możliwe uproszczenia,
  • obowiązek badania i wybór firmy audytorskiej,
  • inwentaryzacja aktywów i pasywów,
  • sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego, a także jego podpisanie, badanie, zatwierdzenie, udostępnienie oraz wysyłka.

Kogo spotkasz?

Jolanta Konefeld-Pachela
Jolanta Konefeld-Pachela
Starszy specjalista ds. księgowości
14:50-15:00
Q&A/przerwa
15:00-15:50
Najczęstsze problemy przy zamykaniu sprawozdań finansowych dla spółek na ryczałcie estońskim
  • Jakie obowiązki nakładają na spółki przepisy?
  • Jak podejście w praktyce prezentuje Ministerstwo Finansów?
  • Z jakimi wątpliwościami mamy do czynienia najczęściej przy sprawozdaniach spółek ryczałtowych?
  • O czym warto pamiętać przygotowując dokumenty prawne?

Kogo spotkasz?

Natalia Kamińska-Kubiak
Natalia Kamińska-Kubiak
Menedżer, Doradca Podatkowy
Justyna Nykiel
Justyna Nykiel
Counsel, Radca Prawny
15:50-16:00
Q&A/zakończenie

Poprzednie edycje

Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.

Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:

  • założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
  • rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
  • implementacji przepisów dotyczących RODO
  • transformacji cyfrowej w firmach
  • procedurach i schematach podatkowych
  • wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe

W liczbach:

0
edycji
0
webinarów oraz spotkań na żywo
0
uczestników

Zaproś współpracowników na Client Week

Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.

Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?

    Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.

  • Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?

    Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.

  • Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?

    Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).

  • Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?

    Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.

PYTANIA
Katarzyna Skibińska
Katarzyna Skibińska
Starszy specjalista
Zobacz dane kontaktowe