Optymalna forma prawna 4 października (9.00-13.00)

Dzień 3 - 4.10 (Środa)

Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.

Agenda

Optymalna forma prawna
09:00-13:00
4.10
Środa
Optymalna forma prawna

Sprawdź jaka forma prawna jest optymalna dla Twojego biznesu i posłuchaj jakie korzyści niosą poszczególne rozwiązania

09:00-09:50
Jaka forma prawna jest odpowiednia dla mojego biznesu (z uwzględnieniem zmian prawnych i podatkowych od 23/24)?
  • Wybór formy prawnej z perspektywy osiągnięcia oczekiwanych celów takich jak:

a) zabezpieczenie majątku właścicieli oraz samej spółki
b) adekwatne do prowadzonego biznesu opodatkowanie dochodów
c) elastyczność transferów środków ze spółki na rzecz właścicieli i odwrotnie
d) elastyczność pod kątem planowanych zmian własnościowych (np. sukcesja, sprzedaż biznesu, wejście nowego inwestora)

  • Sygnały, które mogą świadczyć o potrzebie rozważenia zmiany formy prawnej
  • Sposoby zmiany formy prawnej – praktyczny przegląd możliwych rozwiązań, ich zalet i wad

a) przekształcenie
b) aport
c) nowa spółka

Kogo spotkasz?

Natalia Kamińska-Kubiak
Natalia Kamińska-Kubiak
Menedżer, Doradca Podatkowy
09:50-10:00
Q&A/przerwa
10:00-10:50
Ryczałt estoński - alternatywny i warty uwagi system opodatkowania (z uwzględnieniem aktualnych przepisów)
  • Dla kogo ryczałt estoński jest dobrym rozwiązaniem?
  • Dla kogo nie jest to rozwiązanie dedykowane?
  • Jakie zmiany czekają nas prawdopodobnie od 1 stycznia 2023 r.?
  • Od kiedy i jakie warunki należy spełnić, aby rozpocząć korzystanie z ryczałtu i się w nim utrzymać?

Kogo spotkasz?

Natalia Kamińska-Kubiak
Natalia Kamińska-Kubiak
Menedżer, Doradca Podatkowy
10:50-11:00
Q&A/przerwa
11:00-11:50
Zagadnienia podatkowe dla grup kapitałowych (z uwzględnieniem zmian podatkowych od 2023)

Kogo spotkasz?

Marcin Szuflak
Marcin Szuflak
Doradca
Szymon Konieczny
Szymon Konieczny
Doradca, Radca Prawny
11:50-12:00
Q&A/przerwa
12:00-12:50
Fundacja rodzinna - jakie możliwości przyniesie ta nowa forma prawna?

Od maja tego roku można zakładać fundacje rodzinne. Jest to nowa forma prawna ułatwiająca gromadzenie i zarządzanie majątkiem. Fundacja rodzinna ma zapewnić ochronę przed podziałem majątku, nieudaną sukcesją i konfliktami rodzinnymi, a także kontynuację działalności biznesowej. Wprowadza również korzystne rozwiązania podatkowe.

 

Podczas spotkania będziecie mieli możliwość poznać nowe rozwiązanie, które może okazać się niezwykle korzystne dla tych z Państwa, którzy prowadzą duże i średnie przedsiębiorstwa.

 

Agenda:

  • Jakie możliwości daje fundacja rodzinna?
  • W jaki sposób kontroluje się i zarządza majątkiem fundacji?
  • Jaką działalność może prowadzić fundacja rodzinna?
  • Dla kogo jest to ciekawe rozwiązanie?
  • Jakie są zasady opodatkowania tej formy prawnej?

Kogo spotkasz?

Maja Jabłońska
Maja Jabłońska
Senior Counsel, Radca prawny
Natalia Kamińska-Kubiak
Natalia Kamińska-Kubiak
Menedżer, Doradca Podatkowy
12:50-13:00
Q&A/zakończenie

Poprzednie edycje

Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.

Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:

  • założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
  • rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
  • implementacji przepisów dotyczących RODO
  • transformacji cyfrowej w firmach
  • procedurach i schematach podatkowych
  • wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe

W liczbach:

0
edycji
0
webinarów oraz spotkań na żywo
0
uczestników

Zaproś współpracowników na Client Week

Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.

Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?

    Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.

  • Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?

    Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.

  • Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?

    Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).

  • Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?

    Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.

PYTANIA
Katarzyna Skibińska
Katarzyna Skibińska
Starszy specjalista
Zobacz dane kontaktowe