Finasowanie rozwoju 3 października (9.00-13.00)

Dzień 2 - 3 października (wtorek)

Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.

Agenda

Finansowanie rozwoju
09:00-13:00
3.10
Wtorek
Finansowanie rozwoju

Sprawdź z jakiego wsparcia możesz korzystać przy rozwoju swojego biznesu

09:00-09:50
Firma bardziej efektywna podatkowo - ulgi i preferencje

Kogo spotkasz?

Michał Rodak
Michał Rodak
Menedżer
09:50-10:00
Q&A/przerwa
10:00-10:30
Polska Strefa Inwestycji - zwolnienie z podatku dochodowego dla inwestujących w rozwój przedsiębiorstwa
  • Wnioskowanie o decyzję o wsparciu (DoW).
  • Korzystanie ze zwolnienia.
  • Przegląd zmian związanych z nowym rozporządzeniem dot. PSI.
  • Zagadnienie związane z korzystaniem z ulgi B+R do momentu rozpoczęcia stosowania DoW.

Kogo spotkasz?

Patryk Kanigowski
Patryk Kanigowski
Senior Konsultant
10:30-11:10
Jakie projekty ze środków UE może sfinansować firma działająca w Polsce?
  • Programy na lata 2021-2027
  • Definicja MŚP, small mid-cap i mid-cap
  • Mapa pomocy regionalnej
  • Możliwości wsparcia działalności badawczo-rozwojowej
  • Możliwości wsparcia inwestycji w środki trwałe
  • Możliwości wsparcia projektów związanych z efektywnością energetyczną
  • Możliwości wsparcia projektów związanych z internacjonalizacją
  • Możliwości wsparcia projektów związanych z cyfryzacją i robotyzacją

Kogo spotkasz?

Agnieszka Wykrzykowska
Agnieszka Wykrzykowska
Senior Menedżer
11:10-11:20
Q&A/przerwa
11:20-12:00
Strukturyzacja finansowania: czym jest, do czego służy i jak dobrze strukturyzować dług w przedsiębiorstwie. Jakie typowe błędy popełniają firmy?

Kogo spotkasz?

Filip Szewczyk
Filip Szewczyk
Associate Partner
12:00-12:10
Q&A/przerwa
12:10-12:50
Zabezpieczenie ryzyka rynkowego w finansowaniu w złotym konwertowanym na EUR – case study

Kogo spotkasz?

Grzegorz Taraszkiewicz-Sirocki
Grzegorz Taraszkiewicz-Sirocki
Associate Partner
12:50-13:00
Q&A/zakończenie

Poprzednie edycje

Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.

Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:

  • założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
  • rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
  • implementacji przepisów dotyczących RODO
  • transformacji cyfrowej w firmach
  • procedurach i schematach podatkowych
  • wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe

W liczbach:

0
edycji
0
webinarów oraz spotkań na żywo
0
uczestników

Zaproś współpracowników na Client Week

Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.

Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?

    Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.

  • Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?

    Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.

  • Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?

    Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).

  • Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?

    Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.

PYTANIA
Katarzyna Skibińska
Katarzyna Skibińska
Starszy specjalista
Zobacz dane kontaktowe