Cyfrowe szanse i wyzwania dla firm 18 października (8:00-13.40)

Dzień 5 - 18.10 (Piątek)

Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.

Agenda

Cyfrowe szanse i wyzwania dla firm
8:00-13:40
18.10
Piątek
Cyfrowe szanse i wyzwania dla firm

8:00-8:45
E-teczka – czy warto wprowadzić elektroniczne akta osobowe?
  • Rodzaje dokumentacji kadrowo-płacowej.
    Czy wszystko możemy „zelektronizować”?
    Jak wdrożyć e-teczkę i ile to będzie kosztowało?

Kogo spotkasz?

Magdalena Marcinowska
Magdalena Marcinowska
Partner
Marta Pypłacz
Marta Pypłacz
Senior Menedżer
8:45-8:55
Q&A/przerwa
8:55-9:40
Co oferuje nam e – administracja (wady, zalety, rodzaje)?

E-administracja stanowi nowoczesne narzędzie, które rewolucjonizuje sposób komunikowania się obywateli z urzędami. Dzięki niej możliwe jest załatwienie wielu spraw bez wychodzenia z domu i o każdej porze eliminując konieczność wizyt w tradycyjnych urzędach. Jednakże, jak każde rozwiązanie, e-administracja ma swoje wady. Mnogość portali może przytłoczyć i utrudnić odnalezienie odpowiedniego miejsca do załatwienia konkretnej sprawy, pozostają także kwestie, których nadal nie da się załatwić drogą elektroniczną.

Podczas wystąpienia ekspert Grant Thornton przybliży wszystkie niuanse, wyzwania i możliwości, jakie roztacza przed nami e-administracja, w tym m.in.:

  • Zalety: Załatwienie spraw urzędowych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, bez konieczności wychodzenia z domu; duża liczna portali dostępnych do realizowania rozmaitych spraw urzędowych takich jak: złożenie wniosku o dowód osobisty, założenie firmy, złożenie wniosku o wpis do Krajowego Rejestru Sądowego.
  • Wady: mnogość portali powoduje, że ciężko odnaleźć ten, który akurat jest właściwy i potrzebny. Utrudnienia w obsłudze portali związane z ich „siermiężnością” (np. ePuap). W niektórych przypadkach istnieje obowiązek przygotowania dodatkowych dokumentów sporządzonych przez osoby wykonujące zawód zaufania publicznego (notariusza, radcy prawnego). W dalszym ciągu są pewne tematy/sprawy, których nie można za pomocą e-administracji z urzędem załatwić. Wybrane rodzaje: Rozliczanie podatków i obsługa celna, działalność gospodarcza (w tym zamówienia publiczne), wymiar sprawiedliwości i sądownictwo, ochrona zdrowia, bezpieczeństwo i powiadamianie ratunkowe.

Kogo spotkasz?

Filip Charkiewicz
Filip Charkiewicz
Menedżer
9:40-9:50
Q&A/przerwa
9:50-10:35
Transformacja cyfrowa i jej wpływ na biznes. Jak skutecznie wprowadzać innowacje i zarządzać transformacją cyfrową w organizacji?

Kogo spotkasz?

Tomasz Janas
Tomasz Janas
Partner
10:35-10:45
Q&A/przerwa
10:45-11:30
Optymalizacja z AI: Chatboty, Generatywna sztuczna inteligencja i nowe możliwości

Kogo spotkasz?

Dominika Orlik
Dominika Orlik
Senior Product Designer
11:30-11:40
Q&A
11:40-11:50
Przerwa
11:50-12:35
Jak optymalizować pracę z wykorzystaniem AI, by było to bezpieczne z punktu widzenia organizacji?

Kogo spotkasz?

Michał Krupiński
Michał Krupiński
Product Designer
12:35-12:45
Q&A
12:45-13:30
Jak zoptymalizować codzienną prace z AI - stwórz własnego agenta AI i przećwicz przydatne polecenia Bing AI

Kogo spotkasz?

Mateusz Jędraszczyk
Mateusz Jędraszczyk
Lead Product Designer
13:30-13:40
Q&A i zakończenie

Poprzednie edycje

Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.

Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:

  • założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
  • rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
  • implementacji przepisów dotyczących RODO
  • transformacji cyfrowej w firmach
  • procedurach i schematach podatkowych
  • wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe

W liczbach:

0
edycji
0
webinarów oraz spotkań na żywo
0
uczestników

Zaproś współpracowników na Client Week

Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.

Wszystkie wystąpienia odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?

    Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.

  • Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?

    Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.

  • Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?

    Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).

PYTANIA
Katarzyna Skibińska
Katarzyna Skibińska
Starszy specjalista
Zobacz dane kontaktowe