Jak optymalizować procesy i działania w firmie w czasach AI?
Serdecznie zapraszamy na warsztat, którego celem jest transfer praktycznej wiedzy oraz inspiracja dla budowania wizji nowoczesnych firm w dobie dynamicznych zmian technologicznych. Potrzeba pozyskania takiej wiedzy wydaje się szczególnie istotna w kontekście coraz większej automatyzacji pracy oraz rozwoju narzędzi sztucznej inteligencji. Dzięki warsztatowi dowiesz się o głównych potrzebach i wyzwaniach związanych z transformacją cyfrową w różnych branżach i obszarach działalności firm oraz jakie działania warto podjąć i jakie narzędzia wdrażać, żeby skutecznie cyfrowo zmieniać firmy.
Profil uczestnika: Managerzy wysokiego szczebla podejmujący decyzje i wdrażający zmiany cyfrowe na poziomie całej firmy.
Warsztat stacjonarny
Agenda warsztatu
W celu lepszego dopasowania zakresu warsztatu do Państwa potrzeb i oczekiwań, po zapisaniu się na to spotkanie otrzymają Państwo na maila prośbę o wypełnienie krótkiej ankiety.
Zakres: na przykładach transformacji firm w różnych branżach przedstawimy na czym polega i w jaki sposób rozwijać firmę cyfrowo.
Kluczowe punkty:
- Jak definiujemy cyfrową zmianę w kontekście biznesowym? (konteksty, pojęcia, strategie, działania)
- Przykłady transformacji w różnych branżach i obszarach działania firm (case study)
Kogo spotkasz?
Zakres: na przykładach aktualnych trendów zastanowimy się jakie obecnie wyzwania cyfrowe stoją przed firmami oraz w jaki sposób wykorzystać możliwości nowych rozwiązań cyfrowych.
Kluczowe punkty:
- Jakie trendy obecnie kształtują cyfrowy świat biznesów? (kierunki zmian, technologie, rozwiązania)
- Jaki wpływ na funkcjonowanie biznesu ma/może mieć automatyzacja i sztuczna inteligencja? (szanse i zagrożenia)
- Przykłady wykorzystania AI i automatyzacji procesów w różnych branżach i obszarach (case study)
Kogo spotkasz?
Zakres: zmapujemy technologie i narzędzia wykorzystywane w wybranych branżach i obszarach w kontekście realizowanych procesów biznesowych; następnie przedstawimy możliwości rozwoju aktualnych narzędzi oraz potencjał wdrożenia nowych narzędzi cyfrowych.
Kluczowe punkty:
- Mapowanie narzędzi i technologii wykorzystywanych w firmach (mapa rozwiązań cyfrowych w poszczególnych obszarach działalności firmy).
- Prezentacja potencjalnych rozwiązań podnoszących efektywność realizacji procesów wewnętrznych i zewnętrznych firmy (przykłady i wykorzystanie narzędzi AI w bieżącej pracy)
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).
-
Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?
Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.