Warsztat indywidualny Kupić czy sprzedać?
Aktualna sytuacja na rynku M&A

Warsztaty M&A

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne warsztaty dotyczące aktualnej sytuacji na rynku fuzji i przejęć. Po zapisaniu się na warsztat, skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia indywidualnego terminu spotkania online. Warsztat będzie dostosowany do konkretnych potrzeb, w zależności czy interesuje Państwa opcja zakupu, czy sprzedaży przedsiębiorstwa.

Agenda warsztatu

Po zapisaniu się na warsztat, skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia terminu indywidualnego spotkania online.

Szczegółowa agenda spotkania dopasowana będzie do konkretnej sytuacji osoby zgłaszającej się na warsztat.

Warsztat indywidualny: Kupić czy sprzedać? – aktualna sytuacja na rynku fuzji i przejęć
-
Termin ustalany indywidualnie
Warsztat indywidualny: Kupić czy sprzedać? – aktualna sytuacja na rynku fuzji i przejęć

-
Kupić czy sprzedać? – aktualna sytuacja na rynku fuzji i przejęć
  • Omówienie sytuacji na rynku transakcyjnym
  • Wyceny transakcyjne – za ile sprzedać, za ile kupić
  • Omówienie procesu sprzedaży/zakupu biznesu
  • Jak należy podejść do procesu pozyskania inwestora / przejęcia innego podmiotu

Kogo spotkasz?

Mateusz Biegajło
Mateusz Biegajło
M&A Senior Menedżer

Poprzednie edycje

Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.

Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:

  • założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
  • rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
  • implementacji przepisów dotyczących RODO
  • transformacji cyfrowej w firmach
  • procedurach i schematach podatkowych
  • wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe

W liczbach:

0
edycji
0
webinarów oraz spotkań na żywo
0
uczestników

Zaproś współpracowników na Client Week

Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.

Wszystkie wystąpienia odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?

    Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.

  • Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?

    Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.

  • Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?

    Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).

PYTANIA
Katarzyna Skibińska
Katarzyna Skibińska
Starszy specjalista
Zobacz dane kontaktowe