Dzień 3 - 4.10 (Środa)
Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.
Agenda
Sprawdź jaka forma prawna jest optymalna dla Twojego biznesu i posłuchaj jakie korzyści niosą poszczególne rozwiązania
- Wybór formy prawnej z perspektywy osiągnięcia oczekiwanych celów takich jak:
a) zabezpieczenie majątku właścicieli oraz samej spółki
b) adekwatne do prowadzonego biznesu opodatkowanie dochodów
c) elastyczność transferów środków ze spółki na rzecz właścicieli i odwrotnie
d) elastyczność pod kątem planowanych zmian własnościowych (np. sukcesja, sprzedaż biznesu, wejście nowego inwestora)
- Sygnały, które mogą świadczyć o potrzebie rozważenia zmiany formy prawnej
- Sposoby zmiany formy prawnej – praktyczny przegląd możliwych rozwiązań, ich zalet i wad
a) przekształcenie
b) aport
c) nowa spółka
Kogo spotkasz?
- Dla kogo ryczałt estoński jest dobrym rozwiązaniem?
- Dla kogo nie jest to rozwiązanie dedykowane?
- Jakie zmiany czekają nas prawdopodobnie od 1 stycznia 2023 r.?
- Od kiedy i jakie warunki należy spełnić, aby rozpocząć korzystanie z ryczałtu i się w nim utrzymać?
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Od maja tego roku można zakładać fundacje rodzinne. Jest to nowa forma prawna ułatwiająca gromadzenie i zarządzanie majątkiem. Fundacja rodzinna ma zapewnić ochronę przed podziałem majątku, nieudaną sukcesją i konfliktami rodzinnymi, a także kontynuację działalności biznesowej. Wprowadza również korzystne rozwiązania podatkowe.
Podczas spotkania będziecie mieli możliwość poznać nowe rozwiązanie, które może okazać się niezwykle korzystne dla tych z Państwa, którzy prowadzą duże i średnie przedsiębiorstwa.
Agenda:
- Jakie możliwości daje fundacja rodzinna?
- W jaki sposób kontroluje się i zarządza majątkiem fundacji?
- Jaką działalność może prowadzić fundacja rodzinna?
- Dla kogo jest to ciekawe rozwiązanie?
- Jakie są zasady opodatkowania tej formy prawnej?
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).
-
Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?
Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.