Ulgi i dotacje - na co postawić w 2025 roku? 17 października (13.00-15.50)

Dzień 4 - 17.10 (Czwartek)

Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.

Agenda

Ulgi i dotacje - na co postawić w 2025 roku?
13:00-15:50
17.10
Czwartek
Ulgi i dotacje - na co postawić w 2025 roku?

13:00-13:50
Co dalej z ulgami podatkowymi?

1. Krótko o ulgach: B+R, IP Box, prototyp, ekspansja, robotyzacja.
2. Wątpliwości związane ze stosowaniem ulg.
3. Wykorzystanie ulg w praktyce.
4. Przyszłość ulg podatkowych.

Kogo spotkasz?

Michał Rodak
Michał Rodak
Senior Menedżer, Doradca Podatkowy
13:50-14:00
Q&A
14:00-14:20
Dotacje z UE dla przedsiębiorstw

Kogo spotkasz?

Agnieszka Wykrzykowska
Agnieszka Wykrzykowska
Senior Menedżer
14:20-14:30
Przerwa
14:30-15:10
Bankowe i pozabankowe instrumenty dłużne. Finansowanie rozwoju.
  • • klasyczne podejście do finansowania inwestycji. środki własne, kredyt
    • błędy w finansowaniu rozwoju
    • finansowanie transakcji przejęć
    • finansowanie rozwoju na rynkach zagranicznych
    • dług prywatny
    • koegzystencja: banki i private debt?
    • private equity
    • obligacje
    • IPO

Kogo spotkasz?

Filip Szewczyk
Filip Szewczyk
Associate Partner
15:10-15:40
Przegląd rynku Interest Rate Swap pod kątem zabezpieczania ryzyka stopy procentowej w finansowaniu w EUR i złotym

1. Zamiana zmiennej stopy procentowej na stałą w transakcji Ineterest Rate Swap
2. Cena IRS jako wypadkowa przewidywań rynku dotycząca średniego poziomu WIBOR lub EURIBOR
3. Jak „spieniężyć” przewidywania spadku stóp procentowych dzięki zawarciu transakcji IRS? – historia cen IRS v.s. WIBOR i EURIBOR
4. Przykład wyceny transakcji IRS zabezpieczającej finansowanie pod kątem:
a. porównania z bieżącą stawką WIBOR lub EURIBOR
b. wielkości ryzyka stopy procentowej/marży banku
5. Jak negocjować z bankiem transakcje IRS?

Kogo spotkasz?

Grzegorz Taraszkiewicz-Sirocki
Grzegorz Taraszkiewicz-Sirocki
Associate Partner
15:40-15:50
Q&A i zakończenie

Poprzednie edycje

Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.

Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:

  • założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
  • rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
  • implementacji przepisów dotyczących RODO
  • transformacji cyfrowej w firmach
  • procedurach i schematach podatkowych
  • wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe

W liczbach:

0
edycji
0
webinarów oraz spotkań na żywo
0
uczestników

Zaproś współpracowników na Client Week

Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.

Wszystkie wystąpienia odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.

Najczęściej zadawane pytania

  • Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?

    Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.

  • Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?

    Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.

  • Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?

    Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).

PYTANIA
Katarzyna Skibińska
Katarzyna Skibińska
Starszy specjalista
Zobacz dane kontaktowe