Dzień 5 - 18.10 (Piątek)
Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.
Agenda
- Rodzaje dokumentacji kadrowo-płacowej.
Czy wszystko możemy „zelektronizować”?
Jak wdrożyć e-teczkę i ile to będzie kosztowało?
Kogo spotkasz?
E-administracja stanowi nowoczesne narzędzie, które rewolucjonizuje sposób komunikowania się obywateli z urzędami. Dzięki niej możliwe jest załatwienie wielu spraw bez wychodzenia z domu i o każdej porze eliminując konieczność wizyt w tradycyjnych urzędach. Jednakże, jak każde rozwiązanie, e-administracja ma swoje wady. Mnogość portali może przytłoczyć i utrudnić odnalezienie odpowiedniego miejsca do załatwienia konkretnej sprawy, pozostają także kwestie, których nadal nie da się załatwić drogą elektroniczną.
Podczas wystąpienia ekspert Grant Thornton przybliży wszystkie niuanse, wyzwania i możliwości, jakie roztacza przed nami e-administracja, w tym m.in.:
- Zalety: Załatwienie spraw urzędowych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, bez konieczności wychodzenia z domu; duża liczna portali dostępnych do realizowania rozmaitych spraw urzędowych takich jak: złożenie wniosku o dowód osobisty, założenie firmy, złożenie wniosku o wpis do Krajowego Rejestru Sądowego.
- Wady: mnogość portali powoduje, że ciężko odnaleźć ten, który akurat jest właściwy i potrzebny. Utrudnienia w obsłudze portali związane z ich „siermiężnością” (np. ePuap). W niektórych przypadkach istnieje obowiązek przygotowania dodatkowych dokumentów sporządzonych przez osoby wykonujące zawód zaufania publicznego (notariusza, radcy prawnego). W dalszym ciągu są pewne tematy/sprawy, których nie można za pomocą e-administracji z urzędem załatwić. Wybrane rodzaje: Rozliczanie podatków i obsługa celna, działalność gospodarcza (w tym zamówienia publiczne), wymiar sprawiedliwości i sądownictwo, ochrona zdrowia, bezpieczeństwo i powiadamianie ratunkowe.
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).