Dzień 1 - 2.10 (Poniedziałek)
Zapisy odbywają się na cały blok tematyczny – można wziąć udział w całym bloku bądź wybranych wystąpieniach. Po rejestracji otrzymają Państwo link z systemu Clickmeeting, który będzie obowiązywał na cały blok tematyczny.
Agenda
Sprawdź najnowsze informacje dotyczące raportowania niefinansowego i posłuchaj z jakiego wsparcia mogą skorzystać firmy w zakresie zielonej transformacji
- Harmonogram wdrożenia raportowania zrównoważonego rozwoju – kto, kiedy i co będzie musiał raportować
- Raportowanie Taksonomii (Cele środowiskowe, techniczne kryteria kwalifikacji, minimalne gwarancje)
- Podwójna Istotność
- Standardy ESRS – struktura i porównanie z innymi standardami raportowania ESG
Kogo spotkasz?
- Aktualne obowiązki audytora i co z nich wynika
- Ograniczona pewność a racjonalna pewność
- Czym ISSA 5000 różni się od KSUA 3000
- Jak się przygotować do weryfikacji raportowania ESG
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
Prezentacja ta ma na celu wyjaśnienie, jak technologie informatyczne mogą przyczynić się do osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju, a także zainspirować do działań na rzecz ochrony środowiska naturalnego i redukcji emisji CO2.
Agenda:
- Zrównoważony Rozwój: Co to oznacza?
- Wyzwania Zrównoważonego Rozwoju
- Rola Technologii Informatycznych
- Praktyczne Zastosowania IT dla Zrównoważonego Rozwoju
- Studium Przypadku
- Wyzwania i Przyszłość
Kogo spotkasz?
Kogo spotkasz?
- Czy / kiedy transformacja energetyczna dotknie mojego biznesu?
- Jak zabezpieczyć sobie dostęp do zielonej energii?
- Ograniczenia polskiego rynku OZE.
- Jak pozyskać / zbudować własną farmę OZE? Zakup gotowego projektu vs budowa własnej instalacji.
- Wyzwania transakcji M&A na rynku OZE – jak dobrze przygotować się do transakcji?
Kogo spotkasz?
Poprzednie edycje
Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia dzieliliśmy się z Klientami naszą wiedzą w zakresie najbardziej aktualnych i ważnych dla firm tematów. Omawialiśmy też planowane najważniejsze zmiany prawne i podatkowe.
Dotychczas na Client Week można było usłyszeć m.in. o:
- założeniach Polskiego Ładu i ich wpływie na firmy
- rewolucyjnych zmianach w Prawie Pracy
- implementacji przepisów dotyczących RODO
- transformacji cyfrowej w firmach
- procedurach i schematach podatkowych
- wpływie COVID-19 na sprawozdania finansowe
W liczbach:
Zaproś współpracowników na Client Week
Zaproszenie kierujemy do całej firmy, zatem zachęcamy do przesłania informacji o Client Week do innych osób w Państwa organizacji, które mogłyby być zainteresowane tematami tegorocznej agendy Client Week.
Wszystkie wystąpienia (poza warsztatami) odbędą się w formule online na platformie Clickmeeting. Uprzejmie prosimy o zapisy na dany blok maksymalnie 6 osób z firmy, tak aby w naszym przedsięwzięciu mogła wziąć jak największa liczba osób zainteresowanych.
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakiej platformie odbywa się Client Week i jak dołączyć do interesującego mnie bloku?
Wydarzenie odbędzie się na platformie ClickMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w wydarzeniu. Link do pokoju webinarowego powinni otrzymać Państwo po rejestracji – wystarczy przed startem interesującego Państwa bloku zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Jak wyglądają zasady rejestracji na interesujący mnie temat?
Zapisy obowiązują na cały blok tematyczny, zatem należy zapisać się na cały blok, w ramach którego prezentowany będzie dany temat. Można uczestniczyć w całym bloku lub dołączyć tylko na wybrany temat. Na cały blok obowiązuje ten sam link, który powinni Państwo otrzymać z systemu Clickmeeting zaraz po rejestracji na dany blok tematyczny.
-
Po rejestracji na dany blok, nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do pokoju webinarowego?
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym – należy sprawdzić czy mail z platformy Clickmeeting nie został zatrzymany przez zabezpieczenia Państwa firmy. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rejestracji z innych powodów, prośba o kontakt z Katarzyną Skibińską (katarzyna.skibinska@pl.gt.com).
-
Czy po wydarzeniu będą udostępniane nagrania i prezentacje?
Prezentacje nie będą udostępniane uczestnikom po zakończeniu wydarzenia. Client Week nie będzie też nagrywany.